Restauracja "Pod Aniołami" w Sulechowie od ponad stu lat jest połączeniem pasji, stylu i tradycji, jednak wyznacza nowe standardy! Klienci poszukują tu czegoś więcej niż tylko sala, ważne są dla nich emocje, wyjątkowość wrażeń oraz poczucie bezpieczeństwa a to wszystko oferujemy.
Naszym celem jest najlepszy ale także wyjątkowy poziom usług, gdzie wyznacznikiem naszej pewności siebie jest jakość oraz zadowolenie naszych klientów! Tutaj liczą się te aspekty: ludzie, ludzie, ludzie i jeszcze raz ludzie! Oferowanie im wartości, a nie ceny. Miejsce to powstało z myślą o wyjątkowych uroczystościach dla wyjątkowych. Tych oczekujących od restauracji, aby była uzupełnieniem ich szczególnego dnia, ale również tych oczekujących czegoś więcej.
Do Państwa dyspozycji oddajemy dwie sale z parkietem do tańca na 60 i 140 osób. W zależności od potrzeb mogą one tworzyć jedną całość, dając łącznie 200 miejsc wraz z parkietem do tańca. W przypadku, gdy uroczystość miałaby nie uwzględniać tańców a jedynie była w formie zasiadania, możemy przygotować stoły nawet dla 300 osób. Podczas pięknych dni letnich Ślub i wesele możemy zorganizować w romantycznym parku przy restauracji.
Unikalny, zabytkowy obiekt z niesamowitą atmosferą i niepowtarzalnym wnętrzem, które dzięki starym ceglanym murom stanowi wymarzone tło dla sesji ślubnej. Wspaniale zaadaptowany stary park tworzy efekt pięknego ogrodu, w którym przeprowadzenie ceremonii ślubnej a potem organizacji przyjęcia daje niepowtarzalny efekt, podkreślając oryginalność uroczystości! Ta wspaniała zielona oaza, jest także miejsce, gdzie goście znajdą wytchnieniem od hucznej zabawy. Z kolei umieszczony tam plac zabaw będzie wspaniałą formą rozrywki dla dzieci, dając zapewniając swobodną zabawę dla ich rodziców.
Nasza Kuchnia nie tylko jest Sercem Restauracji Pod Aniołami ale też powstaje z serca! Nasze produktu nabywamy głównie na lokalnym rynku, co pozwala na wykorzystywanie sprawdzonych i świeżych komponentów. Jednak ważnym, decydującym o efekcie jest aspekt ogromnego doświadczenia kulinarnego naszych kucharzy oraz właścicieli. Pozwala to dostosować ofertę, tworząc smaczne, spersonalizowane i elastyczne menu!
Długoletnie doświadczenie pozwala nam też poszerzyć nasze kompetencje o pomoc w formie wedding planner, oczywiście na etapie przygotowań, przy dekoracji kościoła, wyborze fotografa czy kamerzysty. Polecimy także oprawę muzyczną kierując Państwa do sprawdzonego zespołu muzycznego, czy dj-a. Możemy zając się także rezerwacją terminu u kosmetyczki i fryzjera. Doradzimy gdzie wypożyczyć stosowny powóz, bryczkę, czy zabytkowe auto a może kabriolet czy limuzynę. Zajmiemy się organizacją dodatkowych atrakcji a wachlarz mamy bogaty, kabarety, rewie muzyczne, pokazy sztucznych ogni, czy nawet występy polskich a nawet zagranicznych celebrytów!
Wszystko to, by uatrakcyjnić Państwa uroczystość i zaoszczędzić Państwa czas i energię, jak również pieniędzy. Zapraszamy do kontaktu.