typ: Restauracja, województwo: Śląskie , miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

Liczba miejsc 400 Skontaktuj się z lokalem Wyświetleń strony: 20709
Hotel Restauracja BIAŁY DOM - Czerwionka-Leszczyny

Zapraszamy do Restauracji Biały Dom,

która wyróżnia się wyśmienitym jedzeniem, fachową obsługą oraz przyjazną atmosferą.
Wystrój wnętrz i otoczenie zewnętrzne przyciągają Gości, a walory smakowe naszej kuchni zaspokoją najbardziej wymagające gusta.

Nasza obiekt dysponuje 4 przestronnymi, niezależnymi oraz klimatyzowanymi salami. Wedle życzeń Gości, sale można ustawiać w różnej konfiguracji. Łącznie w obiekcie pomieścić możemy do 400 osób. Oryginalne i luksusowe wnętrza oraz profesjonalna obsługa zapewniają niezapomniane wrażenia Gościom korzystającym z naszych usług.

W zależności od potrzeb, do Państwa dyspozycji oddajemy następujące sale:

SALA GŁÓWNA DOLNA - z bogato wyposażonym barkiem dla koneserów trunków całego świata, składa się z dwóch sal, na których można pomieścić do 150 osób. Idealnie nadaje się na uroczystości weselne a także wszelkiego rodzaju przyjęcia okolicznościowe,
SALA BANKIETOWA – charakteryzuje się przestrzennym wnętrzem, posiada wyjście na malowniczy teras z widokiem na przyległy park, przeznaczona głównie do organizacji weseli bankietów. Sala ta dysponuje miejscami dla 85 osób.
SALA GÓRNA - przestronna, a zarazem przytulna, z wyjściem na balkon. Można pomieścić w niej do 100 osób na wszelkiego rodzaju bankietach, weselach i przyjęciach okolicznościowych. Charakteryzuje się oryginalnym wystrojem wkomponowanym w styl architektoniczny budynku.
SALA VIP – dyskretna, z niezależną klimatyzacją, z wyjściem na balkon, przeznaczona dla 20 osób, idealna do spotkań rodzinnych lub biznesowych.

Oprócz stylowych wnętrz restauracyjnych do dyspozycji Gości weselnych oddajemy komfortowo wyposażone pokoje
w ATRAKCYJNYCH CENACH!

Galeria zdjęć

Jak do nas dojechać?

Hotel Restauracja BIAŁY DOM
Wasza ocena:
4.79   |  głosów: 29

Skontaktuj się z lokalem, otrzymasz wyjątkową ofertę

Dodaj swoją opinię

Twoja ocena lokalu:
Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.
Wasze opinie
Dodano: 2018-11-12
Mieliśmy dość małe wesele bo na 70 osób, dlatego wybraliśmy salę bankietową, jak dla mnie to najładniejsza sala w hotelu. Goście byli zachwyceni naszą salą, głównie ze względu na to że było wyjście na taras a tam był widok na piękne zielone tereny. Jeśli chodzi o jedzenie to wraz z mężem jesteśmy z niego zadowoleni :) posiłki smaczne i wydane na czas
Dodano: 2018-11-02
Od razu wiedziałam, że właśnie tu chce zorganizować swoje wesele gdy przyszliśmy obejrzeć salę. Wszystko bardzo mi się podobało. Podczas uroczystości wszystko zostało zapięte na ostatni guzik. My oraz goście bawiliśmy się wspaniale. Pracownicy hotelu spisali się na medal.
Dodano: 2018-10-26
Przestronna, przytulna sala weselna. Mieliśmy zabawę w sali górnej i nie mamy żadnych zarzutów, co do tego miejsca. Jedzenie było pyszne i z tego co widziałam to wszyscy goście weselni zjadali wszystko, więc było smacznie. Mam nadzieję że ktoś ze znajomych zrobi tu kiedyś wesele :D
Dodano: 2018-10-15
Jeden z fajniejszych hoteli na wesele w tej okolicy. Sala jest piękna pod każdym względem, a jedzenie pyszne i smaczne. Córcia miała tu wesele i jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu imprezy.
Dodano: 2018-10-08
Szczerze polecam ten hotel jeżeli chodzi o organizacje wesela. Ja swoje tutaj robiłam i jestem bardzo zadowolona. Kontakt z pracownikami hotelu bardzo dobry i wszystko było wykonane tak jak się umawialiśmy. Dodatkowo hotel oferuje przepyszne jedzenie co jest połową sukcesu jeżeli chodzi o super wesele.
Dodano: 2018-09-11
Organizowaliśmy w tym obiekcie konferencję na prawie 100 osób, miejsce na prawdę ładne, w świetnej lokalizacji z możliwością dłuższego pobytu - wiele miejsc hotelowych! Akustyka miejsca znakomita, zero echa i pogłosu!
Dodano: 2018-09-03
U nas w rodzinie często są wyprawiane przyjęcia okolicznościowe właśnie tu. Lubimy to miejsce za świetny klimat, przemiłą obsługę i pyszne jedzenie, no i za ceny też które są całkiem w porządku.
Dodano: 2018-08-28
Miejsce jest urodziwe, miałam już kilka razy okazję być tam na różnych okolicznościach - w lipcu wesele, w maju komunia. Dobrze wspominam wizyty tam, na pewno obsługa jest bardzo fajna i profesjonalna i jedzonko znakomite.
Dodano: 2018-08-14
Dobre miejsce na zatrzymanie się w celach biznesowych. Zrobiliśmy tam mały cykl spotkań tematycznych na jednej z sal. Goście nocowali w tym obiekcie i nie było słychać złych opinii. Menu śniadaniowe i lunchowe, bardzo wyszukane i smaczne. Może za rok również zdecydujemy się na ten obiekt, czas pokaże.
Dodano: 2018-07-08
Bardzo ładny hotel z cudowną, elegancką salą weselną która mnie całkowicie zachwyciła. Jedzenie - wyśmienite, a atmosfera w hotelu ciepła i sprawiająca że czuliśmy się jak w domu.
Dodano: 2018-07-07
Wybraliśmy z Zosią to miejsce na wesele i na prawdę mogę spokojnie polecać innym to miejsce. Szczególnie za jedzenie bo jest wyjątkowo smaczne i sposób w jaki jest podane podkreśla to jak ważny jest dzień. Porcję czasami są zbyt duże, ale dla starszej części wesela to był tylko plus :)
Dodano: 2018-06-29
Moja siostra miała tu swoje wesele, które zapamiętają wszyscy ze względu oczywiście na samo wydarzenie, ale także ze względu na wspaniale udekorowaną salę, obsługę która potrafiła zawsze nam doradzić i nawet pobawić się na chwilę z nami, a najbardziej za jedzenie które powaliło nas na kolana. Wspaniała to byłauroczystość!
Dodano: 2018-06-17
Organizują wspaniałe wesela, gdzie wszystko jest zapięte na ostatni guzik i można dobrze zjeść. Miła obsługa i niezapomniane wspomnienia :)
Dodano: 2018-06-14
Zorganizowaliśmy tu spotkanie ludzi z podstawówki. Nie widzieliśmy się tyle lat! Obsługa zapewniła nam pyszny bufet, mieliśmy szeroki wybór alkoholi i nawet poleciała muzyka do tańca :) Wspaniały wieczór. Musimy tu wrócić.
Polecamy także lokale

Kameliowy Zakątek

Bielsko-Biała

Dzień ślubu to jeden z najpiękniejszych dni w życiu każdego człowieka. Obsługa obiektu, dopilnuje , aby ten wyjątkowy dzień pozostał w pamięci na długo. Kameliowy Zakątek to idealne miejsce na ...

"każdy w jakimś zakątku swojej duszy wie aż nadto dobrze,że aby spełnić swoje najskrytsze pragnienia musi odnaleźć odpowiednie miejsce do ich realizacji,potrafimy słuchać i potrafimy spełniać nawet te najskrytsze marzenia.."

Hotel na Błoniach

Bielsko-Biała

Największa z sal Hotelu na Błoniach liczy 450 metrów kwadratowych a średnia 250, najmniejsza liczy 150 metrów. Parkiet jest bardzo duży , co daje możliwość do sprawdzenia umiejętności tanecznych ...

Zapraszamy Państwa na niezapomnianą podróż kulinarną w Restauracji WIRTUOZERIA. Jej niezwykle bogate menu zaspokoi gust największych smakoszy

Liczba miejsc 250

Pod Skrzydłami Anioła

Piekary Śląskie

Oferujemy Państwu dwie eleganckie klimatyzowane sale, z parkietami tanecznymi, mogące pomieścić ponad 150 osób. Eleganckie wnętrza przyciągną uwagę nawet najbardziej wymagających osób, a przejrzyste sale zadowolą zwolenników przestrzeni wypełnionych światłem. ...

Zorganizujemy dla Was najpiękniejsze wesele!

Liczba miejsc 90

Szyb Bończyk

Mysłowice

W skład Kompleksu Bankietowo- Konferencyjny Szyb Bończyk wchodzą trzy duże sale. Na 90 osób, na 100 osób i na 150 osób. Dla weselników przewidziane zostały niezapomniane atrakcje. Przywitanie gości w ...

Liczba miejsc 150

Centrum Konferencyjno - Bankietowe "u Ostrowskich"

Siemianowice Śląskie

Przyjęcie weselne organizowane jest w sali, w którym znajduje się największy kryształowy żyrandol w Polsce. Organizując każdą ze zleconych nam imprez,zapewniamy jej profesjonalną i co ważne,kompleksową obsługę a wyśmienita kuchnia sprosta ...

Organizując każdą ze zleconych nam imprez,zapewniamy jej profesjonalną i co ważne,kompleksową obsługę a wyśmienita kuchnia sprosta najbardziej wymagającym podniebieniom.

Liczba miejsc 180

Restauracja Hotel Biały Dom

Rybnik

Obiekt położony jest w cichej malowniczej okolicy, z dala od zgiełku miasta. Do dyspozycji gości są dwie, przestronne, klimatyzowane sale restauracyjne, z których największa przejdzie w 2018 roku gruntowny remont ...

Wieloletnie doświadczenie i prestiż - gwarancja niezapomnianych chwil!