typ: Hotel na wesele, województwo: Małopolskie , miejscowość: Oświęcim

Hotel Galicja

Hotel Galicja - Oświęcim

Wasza uroczystość weselna będzie momentem wyjątkowym i źródłem cudownych wspomnień przez całe wspólne życie. Wesele w Galicja da Wam pewność, że nawet najdrobniejsze szczegóły staną się atrakcją tych niezwykłych chwil!

Zapraszamy do zorganizowania wesela w miejscu z duszą – Hotelu Galicja.

Gustownie urządzona Sala Bankietowa, smaczna, domowa kuchnia, otoczenie zieleni, bezpłatny, strzeżony parking, doskonała lokalizacja… Nasze atuty mogą stać się atutami imprezy – zapraszając swoich Gości do Hotelu Galicja gwarantujecie im Państwo zakosztowanie galicyjskiej gościnności!

Zapewniamy Państwu:
- elegancką Salę Bankietowa, idealną na przyjęcie nawet dla 130 Gości
- uśmiechniętą, doświadczoną i w pełni profesjonalną obsługę, która zadba o każdy aspekt wesela
- elastyczne, bogate menu w niskiej cenie
- duży, strzeżony, bezpłatny parking
- komfort zakwaterowania Gości weselnych w hotelu – gwarantujemy promocyjne ceny pokoi
- niezapomnianą imprezę!

Dodatkowo proponujemy:
- rytuał przedślubnej pielęgnacji ciała w Garden Wellness & SPA
- apartament dla nowożeńców po weselu GRATIS!
- uzupełnienie menu o liczne dodatki
- kompleksową pomoc w organizacji uroczystości (dekorację wnętrz i stołów, limuzyny, usługi filmowe i fotograficzne)
- organizację wieczoru panieńskiego lub kawalerskiego w Piwniczce „u Szwejka” lub Garden Wellness & SPA
- idealny plener na sesję zdjęciową bez konieczności opuszczania Gości
- możliwość zorganizowania uroczystego obiadu dla rodziny w drugim dniu

Galeria zdjęć

Skontaktuj się z lokalem, otrzymasz wyjątkową ofertę

Dodaj swoją opinię

Twoja ocena lokalu:
Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.
Wasze opinie
Dodano: 2017-09-17
Organizowaliśmy wesele w 2017 roku, Sala weselna wraz z obsługą jak również jedzenie - wszystko zasługuje na najwyższą ocenę. Śmiało polecamy.
Dodano: 2016-01-10
Organizowaliśmy wesele w 2015 roku we wrześniu. Sala, oprawa całego wesela, kelnerzy rewelacyjni. Pani Małgorzata to prawdziwa profesjonalistka. Wszystko było dograne, jedzenie pyszne i cała masa wiec nikt nie powinien być głodny. Owoce pięknie podane, w plastrach bez skórki. Wesele nasze na ok 80 osób. Polecam każdemu.
Dodano: 2015-05-14
Ogranizowaliśmy wesele w 2014 roku i byliśmy zachwyceni Galicją od pierwszego kontaktu z p. Małgorzatą, która jest niesamowitą osobą - po prostu odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Jedzenie było rewelacyjne!!! W międzyczasie zweryfikowano menu, ale było to w 100% na korzyść. Wszystko było idealnie zaserwowane, dograne. Jedynie czego żałuję, że nie byłam w stanie wszystkiego skosztować, bo kiedy pomyślę o tych wszystkich smakołykach to ślinka mi cieknie. Dodam jeszcze, że miałam danie wegetariańskie, z czym również nie było żadnego problemu. Do dzisiaj wszystkim z całego serca polecam zorganizowanie wesela w Galicji! i mam nadzieję, że będę kiedyś mogła gościć na weselu zorganizowanym właśnie w Galicji.
Dodano: 2012-08-20
Organizowaliśmy wesele w Galicji w tym roku i jesteśmy w 100% usatysfakcjonowani! :)) Jedzenie - pyszne i mnóstwo. Sama zjadłam tylko obiad i jedną kolację, ale mąż, rodzice i goście chwalili. Ganialną sprawą była forma podania owoców - były obrane i pokrojone w małe kawałeczki. Pierwszy raz się z tym spotkałam, a to super wygodne. Wystarczyło sięgnąć po kawałeczek :) Wystrój - zdjęcia na stronie nie oddają uroku sali. Wieczorem punktowe światła i świece robią przytulną romantyczną atmosferę. Jednocześnie było bardzo elegancko. Czerwony dywan, który rozkładany jest przed salą zrobił furorę :D Dekorację z kwiatów na stołach były dopasowane do sali, a jednocześnie subtelne i nie "gryzły sie" z moim bukietem ślubnym. ;) Obsluga wesoła i przyjazna, bardzo dobrze się spisali. Wesele było na niecałe 100 osób. Wbrew naszym obawom nie było ciasno, było wystarczająco dużo miejsca do tańca. Byliśmy wymagającą parą, zwracającą uwagę na wiele szczegółów, ale dzięki świetnej współpracy z Panią Małgosią nasze oczekiwania zostały spełnione w 100%. Dzięki temu, że wszystko było ustalone wcześniej, my mogliśmy się tylko bawić, a spraw organizacyjnych w trakcie wesela pilnowała pani Małgosia. Korzystaliśmy też z pokoi hotelowych - tutaj również 10/10 punktów.
Polecamy także najlepsze lokale z województwa małopolskiego

Karczma Dzika Chata

Zawoja

Karczma Dzika Chata to miejsce, którego głównym zadaniem jest uświetnianie ważnych uroczystości, imprez, bankietów. To miejsce, które pragniemy Państwu zaprezentować, ma ponad 300 miejsc konsumpcyjnych przeznaczonych dla Gości oraz ...

• parking
  • klimatyzacja
  • dla niepełnosprawnych
Liczba miejsc 350

Hotel Górski Kalatówki

Zakopane

Wiele Par Młody marzy o przyjęciu weselnym w górach. Hotel Górski Kalatówki spełni Państwa marzenie! W samym sercu Tatr, w bliskim sąsiedztwie Zakopanego, znajduje się ten piękny hotel, który poza ...

Kalatówki- wesele w sercu Tatr!

Liczba miejsc 100

Restauracja SONATA Wadowice - Najpiękniejsze Wesela

Wadowice

Specjalizujemy się w organizowaniu przyjęć weselnych, zarówno dużych jak i mniejszych. Dysponujemy 2 klimatyzowanymi, stylowymi salami balowymi w stylu klasyczne elegancji, ogrodem, apartamentami do wynajęcia. Oferujemy bogate i syte ...

Wesela realizowane na najwyższym poziomie. Piękne sale balowe, pyszne i syte menu, eleganckie wnętrze oraz profesjonalna obsługa i ponad 15 lat doświadczenia w branży weselnej. Atrakcyjne menu i ceny.