typ: Restauracja, województwo: Warmińsko-Mazurskie , miejscowość: Elbląg

"Nowa Holandia" Wesela-bankiety

Wesele w "Nowej Holandii" - spowodujemy, że ten jeden z najważniejszych momentów Waszym życiu będzie wyjątkowy, efektowny i niezapomniany. Sala weselna, którą proponujemy zapewnia 120 miejsc siedzących i jest klimatyzacja a przy lokalu znajduje się parking dla gości. Zapewniamy indywidualny wystrój dla Każdej Pary w postaci kompozycji kwiatowej na stołach.

Nie pobieramy opłat za wynajem sali. W jednej cenie otrzymają Państwo KOMPLEKSOWĄ ORGANIZACJĘ WESELA. Zapewniamy indywidualny nadzór nad weselem. Obsługujemy także Chrzciny, Rocznice ślubu, Stypy, Urodziny, imieniny, wieczory panieńskie ale również Jubileusze, Obiady lub kolacje rodzinne, czy np.: parapetówki.

Galeria zdjęć

Facebook
"Nowa Holandia" Wesela-bankiety
Wasza ocena:
4.71   |  głosów: 7

Skontaktuj się z lokalem, otrzymasz wyjątkową ofertę

Dodaj swoją opinię

Twoja ocena lokalu:
Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.
Polecamy także najlepsze lokale z województwa warmińsko-mazurskiego

Hotel Bursztynowy Sen

Elbląg

Hotel Bursztynowy Sen organizuje wspaniałe przyjęcia weselne, oferując darmowe noclegi dla 20 gości weselnych. Na zabawę proponujemy nasza przestronna, klimatyzowaną salę, mieszcząca do 180 Państwa gości. Posiadamy także komfortowe ...

Aby Państwo Młodzi przeżyli naprawdę szczęśliwe i niezapomniane chwile w tym wyjątkowym dniu, my wkładamy dużo serca i pracy.

  • miejsca noclegowe
  • parking
  • kuchnia

Targowski Dwór Mazury

Szczytno

Targowski Dwór Mazury to klimatyczne miejsce położone w malowniczej okolicy. Jeśli szukają Państwo wyjątkowej sali na organizację przyjęcia weselnego nasz obiekt sprawdzi się doskonale! Dokładamy wszelkich starań, by ten wyjątkowy ...

Targowski Dwór Mazury - wymarzone wesele!

  • miejsca noclegowe
  • parking
  • kuchnia
  • klimatyzacja
  • dla niepełnosprawnych
Liczba miejsc 200

Agroturystyka Krys-Tad Krystyna Czajkowska

Olsztyn

Sala Weselna Krys-Tad jest bardzo starannie przygotowanym miejscem do organizacji przyjęć okolicznościowych. Personel, to osoby szczególnie dbające o każdy drobiazg organizacji imprezy. Zgrany i kreatywny zespół zawsze wychodzi na przeciw ...

  • miejsca noclegowe
  • parking
  • kuchnia
  • klimatyzacja