typ: Hotel na wesele, województwo: Podlaskie , miejscowość: Augustów

Hotel Laguna Conference & Spa

Hotel Laguna Conference & Spa - Augustów

Laguna Conference & Spa znajduje się bezpośrednio nad brzegiem jeziora Necko w Augustowie. Ustronnie usytuowany obiekt otaczają iglaste lasy, które stanowią doskonały filtr oczyszczający, a także wzbogacają powietrze w tlen, olejki eteryczne oraz fitocydy. Powietrze tworzy doskonały mikroklimat, zapewniając wspaniały wypoczynek. Dogodne położenie sprawia, iż jest to idealne miejsce do organizacji wesel. Jest to miejsce którego niepowtarzalny wystrój zachwyca swoim stylem, a unikalny klimat zachęca do ponownego odwiedzenia i polecenia znajomym.

Niezwykła atmosfera oraz profesjonalna obsługa połączone z najwyższym poziomem usług tworzą idealne miejsce zarówno do pracy jak i wypoczynku. Ciepłe i przytulne wnętrze, wysoki standard oraz konkurencyjne ceny wyróżnią nas spośród hoteli.

Laguna oferuje profesjonalną organizację i realizację imprez okolicznościowych takich jak: wesela, komunie, chrzciny, imieniny, urodziny, rocznice, studniówki, bankiety oraz wiele innych. Wysoki standard obsługi gości łączymy z konkurencyjnymi cenami, wyśmienitą kuchnią oraz atrakcyjnym otoczeniem naszego Centrum Hotelowego. Proponujemy potrawy kuchni regionalnej oraz dania rybne.

Chińska Sala Bankietowa
Z wielka przyjemnością zapraszamy wszystkich gości do Restauracji, gdzie od wczesnych godzin rannych serwujemy śniadania w formie stołu szwedzkiego.
Chińska Sala Bankietowa to lokal klimatyzowany o wysokim standardzie. Jej elegancki orientalny wystrój i przytulna atmosfera sprzyjają organizacji spotkań biznesowych, przyjęć, bankietów, wesel, komunii i innych imprez okolicznościowych.

Restauracja Myśliwska
Restauracja Myśliwska jest to klimatyzowany, przeszklony, pełen zieleni i myśliwskich trofeów lokal. Serwujemy tu wyśmienite dania kuchni regionalnej. To królestwo dobrej kuchni, gdzie zarówno kulinarni tradycjonaliści, jak i poszukiwacze nowych smaków znajdą coś dla siebie.
Sobotnimi wieczorami restauracja przekształca się w Klub Nocny, który zapewnia swoim Gościom dobrą zabawę przy muzyce na żywo. Bogaty wybór drinków pozwala odprężyć się po ciężkim dniu szkoleń i konferencji.

Catering
Zajmujemy się cateringiem w szerokim zakresie. Zapewniamy profesjonalną obsługę firm i instytucji. Zapewniamy pełną obsługę gastronomiczną na najwyższym poziomie. Proponujemy bogate i zróżnicowane menu, które zawsze dopasowujemy do wymagań klienta.

Galeria zdjęć

Hotel Laguna Conference & Spa
Wasza ocena:
4.79   |  głosów: 14

Skontaktuj się z lokalem, otrzymasz wyjątkową ofertę

Dodaj swoją opinię

Twoja ocena lokalu:
Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.
Wasze opinie
Dodano: 2015-09-16
Witamy, Chcielibyśmy podzielić się pozytywną opinią jaką mamy po naszym weselu w Hotelu Laguna. Wszystko przebiegało wedle spisanej umowy, stoły zastawione do pełna, jedzenie pyszne i ładnie podane. Goście zajadali i chwalili. Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna, po weselu kelnerzy i kelnerki spakowali pozostałe jedzenie, napoje i ciasta oraz pomogli nam wszystko zebrać, a muszę przyznać, że sporo tego dobra zostało. Wiejski stół jak to prawdziwy wiejski stół - na bogato, słodki stół również rewelacyjnie wyglądał, cista na olbrzymim lustrze, owoce, kawa, herbata, widać było staranność z jaką to ułożono i udekorowano, no i bardzo ważna rzecz wszystko świeże i przygotowane w dzień wesela co osobiście widziałam. Sala Kryształowa jest elegancka sama w sobie i nie potrzebuje zbędnych dekoracji. Świetne rozwiązanie to klimatyczny hol przed salą, gdzie ustawiony został stół wiejski i słodki stół, kanapy przy kominku elektrycznym ,na tym że holu, to kameralne miejsce, gdzie goście mogą odpocząć, w spokoju porozmawiać, złożyć wpis do księgi gości czy wypić lampkę wina. Osobiście uważam że to bardzo trafiony pomysł, klimatyczny hol jest na duży plus. Okolica spokojna, piękna przyroda, można wyjść na taras by odetchnąć leśnym powietrzem i nie ma problemu z zaparkowaniem auta. No i oczywiście noc poślubna w apartamencie gratis. Będziemy mile wspominać nasze wesele, ale tak na prawdę oprawa tego wyjątkowego dnia, sala, jedzenie, zespół to wszystko jest ważne, jednak najważniejsze jest pozytywne nastawienie i dobry humor, bo bez tego nawet najwystawniejsze wesele nie będzie udane, pozdrawiamy Aneta i Seweryn.
Dodano: 2015-09-01
Wesele w hotelu Laguna 06.06.2015 odbyło się zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Sala bardzo przestrzenna, nowoczesna z dobrą akustyką. Jedzenie przepyszne, urozmaicone w tym stół wiejski. Dodatkowo zamówiliśmy prosiaka, który okazał się przebojowy i przepyszny!!! Właściciel hotelu rozsądnie doradzał w sprawach organizacyjno-techniczny, bardzo pomocny i rzeczowy. Obsługa kelnerska bardzo życzliwa. Świetne miejsce na poprawiny na zewnątrz z możliwością grilla lub ogniska, bardzo dużo miejsca. Na poziomie -1 jest basen, jacuzzi, sauna, które zostały udostępnione gościom weselnym. Pokoje nowoczesne, czyste. Bardzo polecamy to miejsce na wesela oraz indywidualny wypoczynek. Karolina i Grzegorz
Dodano: 2014-09-12
Nasze wesele mieliśmy w sierpniu 2014. Laguna charakteryzuje się wieloma pozytywami, ale też niestety ma wiele wad. Na wstępie zaznaczę, że byłem na wielu weselach, tych skromnych, jak i wystawnych, spałem też w wielu hotelach w kraju i za granicą, zarówno tanich, jak i bardzo drogich. Hotel położony jest w pięknej, zacisznej, pełnej zieleni i świeżego powietrza części Augustowa, w okolicy jeziora Necko. Nie posiada bezpośredniego dostępu do jeziora, dzięki temu rozbawieni goście weselni raczej nie wpadną na pomysł kąpieli w środku nocy. Otoczenie hotelu tworzy niewielki parking, plac zabaw i stoliki z parasolami. Z zewnątrz widać oznaki upływu czasu, wciąż jednak hotel prezentuje się dość dobrze. Do hotelu prowadzi kilkaset metrów utwardzonej i w miarę równej drogi oraz 150m wyboistej dróżki leśnej. Sala weselna - sala kryształowa, znajduje się w nowej, dobudowanej części hotelu. Urządzona jest elegancko, gustownie, wygląda naprawdę dobrze. Stoły są równe, stabilne, a krzesła ładne, całkiem nowe i, moim zdaniem, nie warto ich zakrywać białymi pokrowcami. Sala jest klimatyzowana, klimatyzacja dość wydajna, ale po godzinie tańców z udziałem ponad 100 osób mimo wszystko robiło się gorąco. Co do pojemności sali - my mieliśmy 150 gości i to jest optymalna liczba, która pozwala na rozsądne rozstawienie stołów (stoły biesiadne) z pozostawieniem właściwych przestrzeni pomiędzy nimi. Przy odrobinie planowania da się posadzić 200 osób, natomiast każda większa liczba gości jest wg mnie nie do pomieszczenia. Pani z recepcji twierdziła, że stoły okrągłe pozwalają na zmieszczenie nawet 250 osób z zachowaniem wystarczającej przestrzeni na parkiecie, ale trudno jest mi w to uwierzyć. Szeroki korytarz obok sali jest idealnym miejscem na rozstawienie stołów z ciastem, winem, czy kawą. Dzięki dużej, pochylonej, lustrzanej paterze ciasta prezentowały się pięknie. Obok owoców umieściliśmy dostępną za dopłatą fontannę czekoladową. Użyta czekolada była dobrej jakości (właściciel twierdzi, że koszmarnie droga; nie pamiętam nazwy, więc nie mogłem sprawdzić, pozostaje mi wierzyć na słowo). Jak się okazało, są tam dwie fontanny - mała i duża. Dwukrotna różnica w cenie (400 vs 800zł) przekonała nas do wyboru tańszej opcji (chociaż 400zł to i tak dużo, jak za 1kg czekolady). Właściciel uznał, że na taką liczbę gości mała fontanna jest zbyt mała i na weselu, w prezencie, postawił nam dużą. Serwowane jedzenie jest ogólnie dobre. Z pewnością dużo zależy od wybranego menu. My zdecydowaliśmy się na dania tradycyjne. Strogonow, roladki drobiowe, pieczony kurczak, żeberka, barszcz nie zostały szczególnie ładnie podane, ani nie smakowały wyjątkowo luksusowo, lecz były po prostu dobre. Podobnie dania na zimno - patery mięs, szczupaki, śledź, sałatki - świeże i smaczne (szczególnie polecam szczupaka). Zestaw surówek, podany razem z drugim posiłkiem, wyglądał kiepsko i na niektórych stołach skwaśniał. Ilość jedzenia w menu za 150zł wystarczająca, sporo jeszcze zostało. Kelnerzy sprawiali wrażenie, jakby to był ich pierwszy dzień pracy. Pomimo, że pracowało ich chyba dwunastu, wydawanie pierwszego dania zajęło ponad pół godziny. Niektórzy goście byli pomijani i na posiłek czekali dużo dłużej, niż ich sąsiedzi z tego samego stołu. Zespół musiał opóźniać rozpoczęcie zabawy, by wszyscy mogli zjeść. Ponoć zawiniła kuchnia, która zbyt wolno wydawała talerze. Podobna sytuacja miała też miejsce podczas krojenia tortu. Rozdawanie ciągnęło się w nieskończoność, a i tak nie wszyscy dostali swój kawałek (w tym ja). Wspomnę jeszcze, że kieliszki po szampanach zostały zebrane dopiero w trzeciej godzinie wesela. Co więcej, kiedy pod koniec wesela goście zaczęli wracać do domów i dwa stoły stały już zupełnie puste, wokół nich panował ogólny nieporządek. Porozrzucane na podłodze serwetki, brudne naczynia, rozsunięte krzesła nie zainteresowały obsługi. Żeby być uczciwym, muszę pochwalić kelnerów za to, że po zakończeniu wesela sprawnie zapakowali pozostałe jedzenie i pomogli poprzenosić wszystkie patery, napoje i alkohol do samochodów. Nowożeńcy gratis otrzymują apartament na noc poślubną. Są to dwa duże pokoje z dwoma podwójnymi łóżkami oraz łazienką wyposażoną w wannę z hydromasażem. Wszystko brzmi pięknie, jednak standard apartamentu jest raczej niski. Podejrzewam, że niegdyś to wszystko było bardzo ładne, ale obecnie wymaga gruntownego remontu. Wanna brudna, wodą napełniała się ze 25 minut, a po uruchomieniu jacuzzi uderzyła nas woń zgniłego jajka. Pokoje ciemne o nieprzyjemnym zapachu, nie należały do najczystszych. W apartamencie nie ma sejfu, cenne przedmioty można przechować w sejfie przy recepcji. Śniadania nie jedliśmy, nie korzystaliśmy też ze strefy wellness, więc tego nie mogę ocenić. Gościom weselnym mogliśmy wynająć pokoje bez śniadania po specjalnych cenach 80zł za osobę. W organizacji wesela pomagała nam najpierw pani Izabela, którą później zastąpiła pani Wioleta (mam nadzieję, że nie pomyliłem imienia, jeśli tak, to przepraszam). Obie panie bardzo pomocne i uprzejme, dużo nam doradzały i pośredniczyły w kontakcie z właścicielem hotelu. Właściciel był obecny przez całe wesele. Wielka szkoda, że nie zadbał o swój wygląd. W dniu wesela, przed hotelem powitał nas oparty o balustradę, ubrany w rozciągnięty dres. Płatność za wesele rozłożyliśmy na dwie raty. 60% wpłaciliśmy dzień przed weselem, a 40% pozostawiliśmy na dzień po weselu. Ze względu na wspomniane niedociągnięcia, zażądaliśmy kilku procent rabatu. Szef już wyjechał, a pani recepcjonistka, która miała przyjąć pieniądze, nie mogła sama podjąć takiej decyzji (co absolutnie rozumiem). Jednocześnie jednak nie chciała podać numeru do właściciela, byśmy sami mogli z nim negocjować. Mało tego, strach przed szefem był chyba na tyle duży, że chroniąc swój tyłek wezwała na nas policję (a tego nie rozumiem). Dopiero po godzinie nerwowych pertraktacji udało się nam zdobyć kontakt do właściciela, który zbagatelizował nasze zarzuty. Powtarzał, że z jego strony wszystko było "tip top". Rabatu nie uzyskaliśmy. Podsumowując, Hotel Laguna nie jest złym miejscem na organizację wesela. Pomimo nieprzyjemnej sytuacji na koniec, całe wesele było niezwykle udane. Należy pamiętać, że atmosferę tworzą goście, a nie wystawne dania, czy profesjonalni kelnerzy w rękawiczkach. Jeśli komuś zależy na ładnej, dużej sali w przyjemnej okolicy, a nie chce wydać fortuny, to polecam Lagunę, która oferuje dobry stosunek jakości do ceny.
Polecamy także najlepsze lokale z województwa podlaskiego

Hotel 3Trio***

Białystok

W pięknych trzech salach bankietowych Hotelu 3Trio*** zorganizujemy dla Państwa wymarzoną imprezę okolicznościową. Klimatyzowane wnętrza i nietuzinkowa stylistyka sal zapewni wrażenia estetyczne a wyśmienite dania i profesjonalna obsługa będą dopełnieniem ...

Hotel 3 Trio - nowoczesny i komfortowy hotel w Białymstoku, doskonale zlokalizowany zaledwie 5 minut od centrum w cichej i spokojnej dzielnicy miasta.

Pensjonat&Spa "RAJ" w Rajgrodzie

Rajgród

Pensjonatu Raj*** oferuje Państwu nowoczesną i elegancką salę konferencyjno-bankietową na uczczenie najważniejszego dnia w waszym życiu. Przepyszna tradycyjna kuchnia lub jak wolicie nowoczesne specjały mogą uświetnić stoły weselne. Natomiast piękne, ...

Miejsce nad Jeziorem Rajgrodzkim wprost wymarzone na wesela!

• dla niepełnosprawnych
Liczba miejsc 180

Hotel Żubrówka **** Białowieża

Białowieża

Hotel Żubrówka proponuje Państwu Sale Bankietową, Restauracje oraz Sale Myśliwską, Kawiarnie i Klub Nocny. Każdy z Państwa znajdzie klimat pasujący do Swojej imprezy. Duma hotelu jest jednak Restauracja Żubrówka. Personel ...